Nov 1, 2006

Nominated by 2006 China Times Blog Award

入圍2006年第二屆全球華文部落格大獎生活品味類



謝了,我的朋友。
謝了,我的愛。

也感謝,我所有的敵人,和我的失敗。

沒有你們,我辦不到。

Thanks, friends of mine.
Thanks, my love.

And thanks, all my enemies and all the failure.

I can't do this without you.

10 comments:

Anonymous said...

Dear Helena:
You are so great!!!

PS:你的才華拿來編電子報真是浪費呀....:P

Helena Blues 海藍吶 said...

Dear Yvonne,
週日早上甜美的聲音:

最近聽說妳有個超級粉絲喔!
一定要介紹給妳認識~

感謝妳&請為了全天下在空中為妳瘋狂的粉絲而繼續加油啊!

Anonymous said...

恭喜啊...

Helena Blues 海藍吶 said...

感謝感謝~
咦!這次沒換名!(竟然有點小失望:P)

Jean Francois said...

Félicitations Helena !

You are the BEST !!!

Your friend from Canada,
Jean-Francois

Helena Blues 海藍吶 said...

Thanks, my dearest friend JF!!!

Thank you, thank you, thank you!!!

Your happy friend,
Helena

Anonymous said...

賀!!
賀賀!!



ps.你知道我速隨吧~~噗~~

Helena Blues 海藍吶 said...

藏鏡人噗小姐終於現身啦!

真開心~

正港洋葱頭相關商品快推出吧!

Anonymous said...

恭賀^_^ 非代客...

Helena Blues 海藍吶 said...

謝謝喔!^_^ (學你的 :P)